زمستان 1400 - شماره 127 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
نقش و جایگاه فناوریهای نوین بر چابک سازی سازمان های رسانه ای و ارائه مدل مفهومی
نویسنده : دادگران، محمد ؛ نصرالهی، اکبر ؛ نویسنده مسئول : تشکری، مینو ؛
(19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها: چابک سازی فناوری های نوین سازمانهای رسانه ای
-
تجزیه و تحلیل پیشرا ن های تاثیرگذار بر بازاریابی خدمات تجاری با تمرکز بر چشم انداز حوزه ی واردات و صادرات کالاهای بنگاه های کوچک و متوسط
نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛ ناطق، تهمینه ؛ نویسنده مسئول : رحیمی، غلامعلی ؛
(11 صفحه - از 20 تا 30 )
کلیدواژه ها: نظریه داده بنیاد چشم انداز سازی بازاریابی خدمات تجاری تجزیه و تحلیل پیشران ها بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط مدل استراوس و کوربین بازاریابی
-
نقش آینده پژوهی آموزش مجازی در توسعه کار آفرینی:یک پژوهش کیفی
نویسنده : رحیم زاده ینگه قلعه، آرزو ؛ جباری، نگین ؛ نویسنده مسئول : نیاز آذری، کیومرث ؛
(20 صفحه - از 31 تا 50 )
کلیدواژه ها: پژوهش کیفی آموزش مجازی توسعه کار آفرینی واژه های کلیدی:آینده پژوهی
-
تحلیل عوامل موثر بر مکان یابی تاسیسات هوشمند تحت پوشش صنعت آب و فاضلاب کشور
نویسنده : کلانتری، مجید ؛ کرامتی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : حقیقت منفرد، جلال ؛
(25 صفحه - از 51 تا 75 )
کلیدواژه ها: مدیریت هوشمند صنعت آب و فاضلاب مکان یابی الزامات
-
پیش بینی مولفه های کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر (با بررسی آینده انرژی و سناریوهای آن تا افق 2050 و توسعه انرژیهای نو و سیاستهای جهانی و نقش آن در کشور)
نویسنده : هوشمندی نیا، شهرزاد ؛ محبی، سراج الدین ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
(37 صفحه - از 81 تا 117 )
کلیدواژه ها: انرژی مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر آینده پژوهی فن بازار فناوری های آینده
-
بررسی رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت محصول بواسطه رضایت کارکنان
نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛ نویسنده : بهرام زاده، محمدرضا ؛ میبدی ثانی، علیرضا ؛
(18 صفحه - از 118 تا 135 )
کلیدواژه ها: رضایتشغلی بازاریابیداخلی کیفیتمحصول
-
تحلیل کلان مدل های تصمیم گیری پیش بینی رفتار خرید مصرف کننده
نویسنده : موسوی، سیدمحمدحسین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
(22 صفحه - از 137 تا 158 )
کلیدواژه ها: مدلهای تصمیم گیری پیش بینی مولفه های رفتار خرید مصرف کننده فضاهای فیزیکی و مجازی