تابستان 1401 - شماره 127 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی
نویسنده : روحانی، محسن ؛ میر اسماعیلی، بی بی سادات ؛ جهانشاهی، امید ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : حسینی دانا، حمید رضا ؛
(24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها: رسانه اعتمادسازی مخاطبان اعتماد سیاسی سازمان صداوسیما صداوسیما شهروندان ارتباطات دولت اجتماعی
-
تحلیل سلسله مراتبی فازی موانع و چالشهای شکلگیری خبرنگاری تحقیقی در صدا و سیما
نویسنده مسئول : بصیریان جهرمی، حسین ؛ نویسنده : لطفی، عباس ؛
(21 صفحه - از 29 تا 49 )
کلیدواژه ها: امنیت شغلی تحلیل سلسلهمراتبی فازی صداوسیما فضای سیاسی خبرنگاری تحقیقی خبرنگاری اخبار رسانهها روزنامهنگاری سازمان صداوسیما سیاسی مصاحبه
-
ارائۀ الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بیبیسی ورلد و سیانان اینترنشنال به اخبار ایران
نویسنده : سرابی، مجید ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ جبلی، پیمان ؛ نویسنده مسئول : نصراللهی کاسمانی، اکبر ؛
(32 صفحه - از 51 تا 82 )
کلیدواژه ها: رسانه پوشش خبری بیبیسی ورلد سیانان اینترنشنال پرستیوی رسانهای ارتباطات اطلاعات
-
ارائۀ الگوی مفهومی هنجارهای اخلاقی اخبار رسانۀ ملی در مواجهه با پدیدۀ مجرمانه (مبتنی بر نظریۀ هنجاری رسانه دینی)
نویسنده مسئول : محمدی، حمید رضا ؛ نویسنده : مزینانی، مهدی ؛ گودرزی، نسرین ؛
(17 صفحه - از 83 تا 99 )
کلیدواژه ها: هنجارهای اخلاقی رسانة ملی انتشار پدیده مجرمانه جرم رسانه هنجاری مجرم اخبار
-
ظرفیت های شهروند ـ گزارشگری در تولید انواع برنامه تعاملی رادیو
نویسنده : اخگری، محمد ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، محدثه ؛
(22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها: شهروندـ گزارشگری برنامه سازی تعاملی قالب های رادیویی محتوای تولیدی رادیو شهروندی تولید اطلاعات مخاطبان کاربران برنامه
-
تحلیل حقوقی کالا انگاری شهرت
نویسنده مسئول : میرشکاری، عباس ؛ نویسنده : ملکی، نفیسه ؛
(25 صفحه - از 123 تا 147 )
کلیدواژه ها: شهرت حریم خصوصی حق مالی حقوق شخصیت حق جلوت حق شخصیت تصویر تجاری بهرهبرداری تبلیغ اشخاص مشهور رسانهها
-
راهبردهای مدیریت کیفیت محتوا درروزنامه های محلی ایران
نویسنده : جعفری، سیده طناز ؛ مسعودی، امیدعلی ؛ نعمتی انارکی، داود ؛
(21 صفحه - از 149 تا 169 )
کلیدواژه ها: مخاطبان طراحی الگو مدیریت کیفیت محتوا روزنامههای محلی ایران روزنامهنگاران مطبوعات محلی رسانه مدیران اطلاعات روزنامههای محلی ایران روزنامهنگاری
-
نشانه شناسی هویت مصرفی در میان کاربران پر مخاطب ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام
نویسنده : اصغرپورماسوله، احمدرضا ؛ نویسنده مسئول : داوری، حدا ؛
(22 صفحه - از 171 تا 192 )
کلیدواژه ها: مصرف هویت شبکة اجتماعی نشانهشناسی اینستاگرام کاربران اجتماعی شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویر مخاطب
-
مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحهگذاری چهرههای ورزشی
نویسنده : صوفی، محمد علی ؛ فلاح، علی ؛ مهرآرا، اسداله ؛ باقر زاده، محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : متانی، مهرداد ؛
(16 صفحه - از 193 تا 208 )
کلیدواژه ها: اثربخشی تبلیغات صحه گذاری جنسیت محصول