زمستان1401 - شماره 84 رتبه ب (وزارت علوم)
-
بررسی عوامل مؤثر در استقرار مدیریت دانش در مدارس
نویسنده مسئول : رحیمیان، حمید ؛ نویسنده : عباس پور، عباس ؛ زرین، حمیدرضا ؛
(22 صفحه - از 7 تا 28 )
کلیدواژه ها: بهرهوری مدرسه توانمندسازی مدیریت دانش
-
سنجش ابعاد صلاحیتهای حرفهای معلمان ایران: مطالعة مروری تلفیقی
نویسنده مسئول : محبی، علی ؛ نویسنده : فرهوش، معصومه ؛ یداللهی، سارا ؛
(36 صفحه - از 29 تا 64 )
کلیدواژه ها: ارزیابی شایستگی سنجش صلاحیت معلم
-
تحلیل تجربۀ زیستۀ دبیران ورزش از بیعدالتی در ورزش مدارس مناطق محروم
نویسنده : علی نیا، روح الله ؛ فلاح، زین العابدین ؛ بهلکه، طاهره ؛ نویسنده مسئول : احمدی، مجتبی ؛
(14 صفحه - از 65 تا 78 )
-
فراترکیب مهارتهای کوانتومی مدیران در اجرای یادگیری ترکیبی
نویسنده مسئول : سرمدی، محمدرضا ؛ نویسنده : عبدالحسینی، بیتا ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛
(26 صفحه - از 79 تا 104 )
کلیدواژه ها: مدیران یادگیری ترکیبی فراترکیب مهارتهای کوانتومی پارادایم کوانتومی
-
مطالعهٔ ویژگیهای عناصر برنامهٔ درسی آموزش علوم مبتنی بر روش STEAM
نویسنده : اصغری اصل سردرود، مریم ؛ بقایی، حسین ؛ یاری حاج عطالو، جهانگیر ؛ نویسنده مسئول : ملکی آوارسین، صادق ؛
(28 صفحه - از 105 تا 132 )
کلیدواژه ها: عناصر برنامه درسی پایه ششم ابتدایی اکر روش STEAM تحلیل محتوای کیفی هدایتشده
-
ایجاد شبکهٔ معناییِ مفاهیم کتابهای درسی ابتدایی به کمک ردهبندی مردمی
نویسنده : قراگوزلی، پرویز ؛ اباذری، زهرا ؛ نویسنده مسئول : میرحسینی، زهره ؛
(20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها: شبکه معنایی تحلیل معنایی بازنمون دانش ردهبندی مردمی هستاننگاری بازیابی مفاهیم
-
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول
نویسنده مسئول : لطفی، حسین ؛ نویسنده : امام جمعه، محمدرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ عصاره، علیرضا ؛ حاتمی، جواد ؛
(20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها: رویکرد فراترکیب نظریۀ دادهبنیاد الگوی اکر دورۀ متوسطۀ اول نظریۀ کنشگر ـ شبکه محیط یادگیری شبکه
-
سنتزپژوهی عوامل اساسی مؤثر در ارتقای کیفیت محیطهای آموزشی بر مبنای الگوی روبرتس
نویسنده : سلامات، شیدا ؛ شاهچراغی، آزاده ؛ نویسنده مسئول : حبیب، فرح ؛
(23 صفحه - از 173 تا 195 )
کلیدواژه ها: رضایتمندی حس مکان محیطهای آموزشی کیفیت معماری