تابستان 1401- شماره 129 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
ارائه مدل چهار بعدی جهت تقویت بازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلی آینده در افق چشمانداز 1404 (با تمرکز بر آمیخته بازاریابی الکترونیکی استان زنجان).(اصلاحه)
نویسنده : مولایی، بابک ؛ حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ نویسنده مسئول : زمانی مقدم، افسانه ؛
(23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها: بازایابی الکترونیکی صنایع تبدیلی آینده بازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلی آمیخته بازاریابی الکترونیک
-
ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال
نویسنده : حیدرزاده، کامبیز ؛ خیری، بهرام ؛ نویسنده مسئول : کوکبی، راضیه ؛
(19 صفحه - از 24 تا 42 )
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال بازایابی بازاریابی درونگرا بازاریابی برونگرا
-
ارائه مدل مرتبط با عناصر مؤثر محیط درون فروشگاهی بر احساسات مصرف کنندگان و خرید تفننی با رویکرد آینده پژوهی در صنعت خرده فروشی
نویسنده : فلاح حسین آبادی، بهمن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیقلی، منصوره ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
(13 صفحه - از 43 تا 55 )
کلیدواژه ها: خرید تفننی گرایش به لذت از خرید تمایل به خرید تفننی احساس مثبت و منفی رویکرد آینده نگر محیط فروشگاه
-
بررسی عوامل کلیدی موثر بر مزیت رقابتی با رویکرد اجتماعی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران )
نویسنده : کریمیان کاکلکی، مهدی ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛ نویسنده مسئول : حقیقی، محمد ؛
(20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی آینده پژوهی مدلسازی معادلات ساختاری بازاریابی اجتماعی
-
مدل آینده نگر بهبود توانمندیهای انتقال تکنولوژی در سیستم های ایمنی خودرو
نویسنده : نخعی، امیر رضا ؛ حسینی شکیب، مهرداد ؛ نویسنده مسئول : ایران زاده، سلیمان ؛
(15 صفحه - از 77 تا 91 )
کلیدواژه ها: تکنولوژی انتقال تکنولوژی سیستم ایمنی خودرو پروژه های انتقال تکنولوژی آینده سیستم استنتاج فازی