Spring & Summer 2024, Volume 5 - Number 9 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Sohoulivahed، Mostafa ؛ Avazzadeh Fath، Fariborz ؛ Pirzad، Ali ؛ نویسنده مسئول : Aghaei، Mohammadali ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:Chaos TheoryFinancial InformationPSO AlgorithmOptimal Stock PortfolioLyapunov View
-
نویسنده : Khajeh، Tayebeh ؛ Bayat، Behrooz ؛ Doroudi، Fariborz ؛ نویسنده مسئول : Isfandyari Moghaddam، Alireza ؛
(18 صفحه - از 17 تا 34 )
کلیدواژه ها:libraryuniversityMedical SciencesHealth information resourcesinformation resource management
-
نویسنده : Alimohammad، Roghaieh ؛ Sajjadi Jaghargh، Seied Abdollah ؛ Mozaffari، Afsaneh ؛ نویسنده مسئول : Ezzatzadeh، Mastoore ؛
(28 صفحه - از 35 تا 62 )
کلیدواژه ها:National Mediavirtual spaceinteractive modelDigital TransformationBroadcasting Organization of the Islamic Republic of Iran
-
نویسنده : Partovinia، Payam ؛ نویسنده مسئول : Abbaspoor، Niloofar ؛
(25 صفحه - از 63 تا 87 )
کلیدواژه ها:Augmented RealityUTAUTHedonic motivationMART
-
نویسنده : Nazari Hosseinabad، Mohammad ؛ Shahroodi، Kambiz ؛ نویسنده مسئول : Haghighi، Mohammad ؛
(22 صفحه - از 88 تا 109 )
کلیدواژه ها:Interpretive Structural ModelingCompetitive AdvantageSocial network marketingTravel Service Startups
-
نویسنده مسئول : Hashemnia، Shahram ؛ نویسنده : Karimi، Ozhan ؛ Emamgholi، Nazanin ؛
(29 صفحه - از 110 تا 138 )
کلیدواژه ها:Social Media MarketingBrand-Customer InteractionCosmetics Industry
-
نویسنده مسئول : Mirmehdi، Seyed Mehdi ؛ نویسنده : Kargar، Faeze ؛ Abbasi، Behnam ؛
(24 صفحه - از 139 تا 162 )
کلیدواژه ها:mobile applicationsIntention to useElectronic shoppingShopping appsYoung Iranian Users
-
نویسنده : Arastehfard، Zohreh ؛ Hamidi، Kambiz ؛ Asghari Sarem، Ali ؛ نویسنده مسئول : Aidi، Mohammad ؛
(21 صفحه - از 163 تا 183 )
کلیدواژه ها:Insurance industryE-MarketingOmnichannelcross media
-
نویسنده : Behjannat، Simin ؛ Jaber Ansari، Mohammadreza ؛ Mahdieh، Omid ؛ نویسنده مسئول : Salvati، Adel ؛
(21 صفحه - از 184 تا 204 )
کلیدواژه ها:Theme AnalysisGovernment organizationsproposed modelDynamic knowledge management
-
نویسنده : Toudeh Bahambari، Reyhaneh ؛ Mahmoodzadeh Vashan، Mahdi ؛ Rezaeifar، Hamid ؛ نویسنده مسئول : Hakimpour، Hossein ؛
(31 صفحه - از 205 تا 235 )
کلیدواژه ها:Social Media MarketingeWOMIPMA matrixConsumer Engagementconsumer buying behavior
-
نویسنده مسئول : Abdolmanafi، Saeid ؛ نویسنده : Majdameli، Mohammad ؛ Neghabi، Aliakbar ؛ Izadi، Soamyeh ؛
(23 صفحه - از 236 تا 258 )
کلیدواژه ها:Genetic AlgorithmInstagramprohibited search algorithmBrand and Advertising DimensionsMedia Dimensions
-
نویسنده : Mohammadi Bajgiran، Ehsan ؛ Sanavi Garosian، Vahid ؛ نویسنده مسئول : Hosseinzadeh، Ali ؛
(31 صفحه - از 259 تا 289 )
کلیدواژه ها:marketing capabilitiesCompulsive BuyingPersonality causesPsychological causes