تابستان 1403، دوره شانزدهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم)
-
سی سال پژوهش در حوزۀ شخصیت برند: ترسیم نقشه دانش و تحلیل ساختار موضوعی با استفاده از رویکرد علمسنجی
نویسنده مسئول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نویسنده : نظری، محسن ؛ غریب زاده، شهریار ؛ رضایی، نکیسا ؛
(19 صفحه - از 265 تا 283 )
کلیدواژه ها:تحلیل موضوعینقشه دانششخصیت برندعلمسنجی و کتاب شناسیتحلیل همرخدادی واژگانی
-
نویسنده مسئول : والی پور، علیرضا ؛ نویسنده : حیدری، علی ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ کردنائیج، اسداله ؛
(32 صفحه - از 286 تا 317 )
کلیدواژه ها:مرور نظاممندبیبلیومتریکاستراتژی خروج از کسبوکار
-
نویسنده : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛
(29 صفحه - از 320 تا 348 )
کلیدواژه ها:همتخریبی ارزش برندهمتخریبی ارزشرسانههای اجتماعی
-
نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛ نویسنده : نیکخواه، یونس ؛
(37 صفحه - از 351 تا 387 )
کلیدواژه ها:ضد بازاریابیرفتارهای مجرمانهمحیط دیجیتالیکسبوکار آنلاین
-
نویسنده مسئول : کناررودی، محمدحسین ؛ نویسنده : بودلایی، حسن ؛
(25 صفحه - از 390 تا 414 )
کلیدواژه ها:استعدادیابیکسبوکارهای نوپابستر دیجیتالجامعهپذیری استعدادانتخاب استعداد
-
نویسنده مسئول : جامی پور، مونا ؛ نویسنده : بینایی، حمیده ؛
(30 صفحه - از 417 تا 446 )
کلیدواژه ها:اخلاقحریم خصوصیاخلاق در فناوری اطلاعاتمسائل اخلاقیبازیپردازی
-
نویسنده : مردآزاد ناوی، پیام ؛ محمدی، سید بیوک ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
(29 صفحه - از 449 تا 477 )
کلیدواژه ها:مولفههای سازمانیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریمدل پیادهسازیتحلیل محتوای کیفی
-
شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستانسرایی دیجیتال در رسانههای اجتماعی در صنعت گردشگری
نویسنده : احمدنیا، میثم ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ شریفی، سید مهدی ؛ درفشی، خه بات ؛ نویسنده مسئول : نرگسیان، عباس ؛
(38 صفحه - از 480 تا 517 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیدرگیرسازی مشتریداستانسرایی دیجیتالنظریـۀ دادهبنیـاد چندگانه
-
نویسنده مسئول : آدابی، محمد ؛ نویسنده : حاجی حیدری، نسترن ؛ وارث، سید حامد ؛
(20 صفحه - از 520 تا 539 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهتحول دیجیتالبیمۀ دیجیتالدیجیتالی شدن بیمه
-
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : شفیعی راد، سونا ؛
(33 صفحه - از 542 تا 574 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیویژگیهای شخصیتیخرید آنیخرید وسواسیتحلیل خطی سلسلهمراتبی (HLM)