تابستان 1402 - شماره 68 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی
مقالهنویسنده مسئول : قاسمی، سالار ؛ نویسنده : احقر، قدسی ؛ تقوایی، داوود ؛
(16 صفحه - از 10 تا 25 )
کلیدواژه ها:راهبردهای فراشناختیخودشکوفاییدانش آموزان متوسطهآموزش معکوس
-
نویسنده : علیزاده، لیلا ؛ جبرائیلی، هاشم ؛ نویسنده مسئول : مومنی، خدامراد ؛
(16 صفحه - از 30 تا 45 )
کلیدواژه ها:رفتاریرفتارهای پرخطرتکانش گریکاهش اهمیت تاخیریاختلال در تنظیم هیجانسیستمهای مغزیParam>رفتاری <سیستممغزیسیستم فعالسازی رفتارینوجوانان
-
نویسنده مسئول : رضوی، سید عباس ؛ نویسنده : خادمی نیا، فرشته ؛ مرعشی، سید منصور ؛
(21 صفحه - از 50 تا 70 )
کلیدواژه ها:کنجکاویتحلیل محتواکتب درسیمحتوای برنامه درسیمولفههای کنجکاویکنجکاویدانشآموزانکتابمؤلفهپژوهشحلیل محتواپرسشگری
-
نویسنده مسئول : جلیلی شیشوان، علی ؛
(23 صفحه - از 78 تا 100 )
کلیدواژه ها:راهبردهای سازش یافتهراهبردهای سازش نیافتهتواناییهای روانشناختی عملکرد ورزشیورزشکارانتنظیم شناختی هیجانروانیآسیبحمایت اجتماعی
-
نویسنده مسئول : غلامی توران پشتی، مرضیه ؛
(20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها:فراتحلیلتابآوریکووید 19اضطراب کروناپرستاراناطلاعاتپژوهش
-
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی
مقالهنویسنده : زیبایی ثانی، مرتضی ؛ شکیبا، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : محمدی پور، محمد ؛
(18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها:اختلال ریاضییادگیری مغز محورروش چند حسی عملکرد ریاضیعملکرد ریاضی دانشآموزاندانشآموزانآموزشحسیآزمون
-
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ غلامرضایی نژاد اناری، مریم ؛ محمودی، الهام ؛ نویسنده مسئول : شرفی، محمد ؛
(23 صفحه - از 158 تا 180 )
کلیدواژه ها:انگیزش درونی و بیرونیخودکارآمدی تحصیلیاهداف پیشرفت 2×3خودکارآمدیاجتنابگرایشانگیزش درونیاهدافاهداف پیشرفتدانشآموزان
-
نویسنده : ابوالقاسمی، ابراهیم ؛ فرقانی، محمدمهدی ؛ ابطحی، عطاالله ؛ قائمی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : دلاور، علی ؛
(19 صفحه - از 187 تا 205 )
کلیدواژه ها:شادکامیامیدواریالگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوینکودکان مبتلا به دیابت نوع 2رسانههای نوینبیماریپژوهشبهزیستی روانی