بهار 1402 - شماره 67 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : یونسی، جلیل ؛
(19 صفحه - از 11 تا 29 )
کلیدواژه ها:تحلیل کوواریانسواحد تحلیلدادههای زوجیروایی نتایج آماریاستقلال مشاهداتطرح پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترلمدل وابستگی متقابل بازیگر- شریک (APIM)زوجآزمایشآزمونتحلیلنمرات
-
پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد
مقالهنویسنده : سلیمانپور، محبوبه ؛ حسینی، سید عماد ؛ علیدوست قهفرخی، سیدابراهیم ؛ امیرنژاد، سعید ؛ نویسنده مسئول : رضوی، سید محمد حسین ؛
(34 صفحه - از 35 تا 68 )
کلیدواژه ها:مهدهای ورزشیمدیریت ایجاد و راه اندازیتوسعهکودکانمدیرانکدآموزشاطلاعاتآموزش و پرورش
-
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان
مقالهنویسنده : زمانپور، عنایت اله ؛
(27 صفحه - از 75 تا 101 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلییادگیری الکترونیکیخودتنظیمیوظیفهشناسیتابآوری تحصیلیکووید-۱۹نگرش به فناوریهای دیجیتالنگرش به سامانه یادگیری الکترونیکینگرشدانشجویانمدلهمهگیری کوویددیجیتال
-
نویسنده : چنگایی، مهتاب ؛ فرحبخش، کیومرث ؛ شریعتمدار، آسیه ؛ فرخی، نور علی ؛ نویسنده مسئول : سلیمی بجستانی، حسین ؛
(30 صفحه - از 109 تا 138 )
کلیدواژه ها:هندسهحساباندادهکاوی آموزشیطبقهبندی ماتریسها نامنفیدانشجویانمشروطیاطلاعاتتجاربپژوهشمصاحبهروانیدانشجویان دانشگاه علوم پزشکیمضمون
-
نویسنده : نقیب الساداتی، نسترن سادات ؛ فرید، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : مصرآبادی، جواد ؛
(18 صفحه - از 145 تا 162 )
کلیدواژه ها:جنسیتفراتحلیلهیجانهای تحصیلی مثبت و منفیهیجانهای تحصیلی فعال و غیرفعال کنندههیجانهای تحصیلیهیجانجنسیتیاطلاعاتپژوهشاندازه اثرتحلیلتفاوت
-
نویسنده : آقاجانی، سیف اله ؛ نیازی، ژیلا ؛ نویسنده مسئول : عینی، ساناز ؛
(23 صفحه - از 168 تا 190 )
کلیدواژه ها:اضطراب مدرسهدشواری در تنظیم هیجانشایستگی آموزشیعوامل تنشزای آموزشیتنظیم هیجاندانشآموزان
-
نویسنده مسئول : زمانی کوخالو، لیلا ؛ نویسنده : سپاه منصور، مژگان ؛ ابوالمعالی، خدیجه ؛
(19 صفحه - از 197 تا 215 )
کلیدواژه ها:روابط بین فردیآموزش صلحانگیزه تحصیلیدانشآموزانآزمونمهارت
-
نویسنده : مرادیان گیزه رود، سیده خدیجه ؛ صادقی، مسعود ؛ عباسی، محمد ؛ غضنفری، فیروزه ؛ نویسنده مسئول : قدم پور، عزت اله ؛
(21 صفحه - از 220 تا 240 )
کلیدواژه ها:مدل ساختاریپژوهش آمیختهدانش آموزان ابتدائیطرد همسالانسازهپژوهشمشکلات روانشناختیآموزگاران