تابستان 1384 - شماره 49
-
مصاحبه کننده : مفتخر محسنی، حسن ؛ مصاحبه شونده : منوریان، عباس ؛ احمدی، پرویز ؛ مهدوی، سعید ؛ مرتضوی، مهدی ؛ نباتچیان، مصطفی ؛
(28 صفحه - از 11 تا 38 )
کلیدواژه ها:مشتریطرح تکریممدیرطرح تکریم اربابرجوعمدیریتمردماربابرجوعرضایتخدماتسازمان
-
مصاحبه شونده : عسگری آزاد، محمود ؛
(8 صفحه - از 39 تا 46 )
کلیدواژه ها:کارکنانمدیرانتحول اداریکارکنان دولتنظام اداریمدیریتخدماترضایتمردم
-
مصاحبه شونده : رحمان زاده، جعفر ؛
(8 صفحه - از 47 تا 54 )
کلیدواژه ها:کارکنانمدیراننظام اداریتحول ادارینظام اداری کشوردولترضایتمدیریتسازمان
-
مصاحبه شونده : شجاعی برهان، ضیاءالدین ؛
(8 صفحه - از 55 تا 62 )
کلیدواژه ها:کارکنانطرح تکریم مردماطلاعاتتحول اداریمدیرانرضایتطرحرفتار کارکنان
-
مصاحبه شونده : صفدری، علی ؛
(10 صفحه - از 63 تا 72 )
-
مصاحبه شونده : محسنی، مفتخر ؛
(12 صفحه - از 73 تا 84 )
کلیدواژه ها:کارکنانطرح تکریمطرح تکریم مردممدیرانرضایتخدماتدستگاههای دولتیتحول اداری
-
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
(24 صفحه - از 85 تا 108 )
-
نویسنده : رهنورد، فرج الله ؛
(12 صفحه - از 109 تا 120 )
کلیدواژه ها:سازمانمشتریمعماری سازمانتکریم اربابرجوعکارکنانمشتریانرضایت مشتریطرح تکریم اربابرجوع
-
نویسنده : جهانگیری، علی ؛
(6 صفحه - از 121 تا 126 )
کلیدواژه ها:طرح تکریم اربابرجوعطرحخدماتپاسخگوییمدیریت
-
نویسنده : گیوریان، حسن ؛
(22 صفحه - از 127 تا 148 )
-
نویسنده : خاکساری، محمدابراهیم ؛ بهرامزاده، حسین علی ؛
(14 صفحه - از 149 تا 162 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریمشتریگراییکیفیتسازمانمشتریاناطلاعاتمدیرانرضایت مشتریانزمان
-
نویسنده : فرشید، پرویز ؛ ادیبی، غلامرضا ؛
(6 صفحه - از 163 تا 168 )
کلیدواژه ها:کارکنانطرح تکریم مردممدیریتمدیرانسازمانهاارزیابیخدماتمردم
-
نویسنده : نباتچیان، مصطفی ؛
(8 صفحه - از 169 تا 176 )
کلیدواژه ها:بازنشستگانبازنشستگیکارکناناربابرجوعسازمانصندوقهای بازنشستگی
-
معرف : محمدی، عباس ؛
(8 صفحه - از 177 تا 184 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریوفاداری مشتریسازمانمدیریتمشتریانکیفیتتمرکززمان
-
معرف : محمدی، عباس ؛
(2 صفحه - از 185 تا 186 )
کلیدواژه ها:مشتریمشتریانمدیریت کارکنانخدماتکتابپاداشهارضایت مشتری
-
معرف : ابراهیمی، فرح ؛
(2 صفحه - از 187 تا 188 )
کلیدواژه ها:کرامت انسانکتابمدیریت منابع انسانینظام جمهوری اسلامیتکریم انسان
-
معرف : بخشی، مصطفی ؛
(3 صفحه - از 189 تا 191 )
کلیدواژه ها:کتابارتباط با مشتریرضایت مشتریمشتریانسازمانهامشتریمداریرضایت مشتریان
-
معرف : محمدی، عباس ؛
(3 صفحه - از 192 تا 194 )
کلیدواژه ها:تکریم اربابرجوعکارکنانکتابسازمانمشتریانکارکنان سازمان
-
(7 صفحه - از 195 تا 201 )
کلیدواژه ها:مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریرضامدیریتپایاننامۀ کارشناسیارشدکارکنان