زمستان 1387 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
تجربه ی گردشگری در فضای واقعی و مجازی
نویسنده : دهقان، علیرضا ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: جهانی شدن توریسم فضای مجازی دو جهانی شدن تجربه توریسم فضای واقعی توریست مکان گفتمان سفر هویت هند مسافرت
-
مسئله و حل مسئله در ارتباطات بین فرهنگی معرفت شناسی زبان و ارتباط مؤثر
نویسنده : عبداللهیان، حمید ؛
(20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها: ارتباطات بین فرهنگی الگو ارتباط مؤثر مسئله علمی معنی و نشانه زبان علوم اجتماعی
-
ارتباطات بین فرهنگی و گفتمان حقوقی آموزشی و رسانه ای ایرانی
نویسنده : عاملی، سعید رضا ؛ محمد خانی، نجمه ؛
(26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها: آموزش قانون اساسی رسانه ارتباطات بین فرهنگی شهروندی عام و شهروندی خاص مدیریت ارتباطات بین فرهنگی گفتمان بینفرهنگی قومی ایران رسانهای بازنمایی شهروندی
-
فرهنگ و قومیت مدلی برای ارتباطات فرهنگی در ایران
نویسنده : نوربخش، یونس ؛
(24 صفحه - از 67 تا 90 )
کلیدواژه ها: فرهنگ ایران قوم ملت جامعه موازی سیاست های ارتباطات فرهنگی مشابه سازی یکپارچگی اقوام سیاسی قومیت ارتباطات فرهنگی سیاست همبستگی هویت مدل
-
بازنمایی اقلیت های قومی در سریال های تلویزیونی
نویسنده : رضایی، محمد ؛ کاظمی، عباس ؛
(28 صفحه - از 91 تا 118 )
کلیدواژه ها: بازنمایی قومیت سیاست فرهنگی اقلیت فرهنگی در حاشیه بودن سریالها اقلیتها رسانهها سیاه سوژۀ نمایش تولید
-
ادراک گروه های قومی از تصاویر رسانه ای خود
نویسنده : سید امامی، کاووس ؛
(24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها: رسانه های جمعی بازنمایی رسانه ای روابط قومی سیمای جمهوری اسلامی ایران گروه های قومی قومی رسانهای بازنمایی مصاحبه تصاویر سریالها بلوچ مخاطبان ایران لهجۀ
-
بررسی زبانی نسبت دوستی و ریاست در اندیشه ی سیاسی فارابی
نویسنده : بحرانی، مرتضی ؛ شکوری، ابوالفضل ؛
(16 صفحه - از 143 تا 158 )
کلیدواژه ها: اندیشه سیاسی فارابی ریاست دوستی روش هرمنوتیک اندیشۀ سیاسی فارابی سیاسی مدینۀ فاضله مدینه اسکینر ریاست مدینۀ فاضله
-
هرمنوتیک و مسئله ی تاریخمندی فهم انسانی
نویسنده : جمشیدیها، غلامرضا ؛ شالچی، وحید ؛
(26 صفحه - از 159 تا 184 )
کلیدواژه ها: تفسیر هرمنوتیک تاریخمندی نسبی گرایی هرمنوتیک رومانتیک هرمنوتیک نو تاریخ فهم گادامر انسان
-
تأثیر اینترنت بر افزایش سرمایه ی انسانی و سرمایه ی ارتباطی اعضای هیئت علمی و دانشجویان مقطع ارشد و دکتری در دانشگاه های برگزیده
نویسنده : منتظر قائم، مهدی ؛
(30 صفحه - از 185 تا 214 )
کلیدواژه ها: دانشگاه سرمایه انسانی اینترنت سرمایه فکری سرمایه ارتباطی ICTs اطلاعات دانش سازمان