مهر و آبان 1391 - شماره 55 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ عباسی، محمد رضا ؛ اعظمی، محسن ؛
(11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:استعاره [1]بازاریابی[2]تبلیغات[3]برند[4]
-
نویسنده : امیرخانی، امیر حسین ؛ امانی، مهدیه ؛
(14 صفحه - از 12 تا 25 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریسوایتسوئینیاعتبار مارک تجاری
-
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
(11 صفحه - از 26 تا 36 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام و نشان تجاریحمایت مالی ورزشیمطابقت بین حمایت کننده و حمایت شدهتصویر نام و نشان تجاری
-
نویسنده : بختیاری، کلثوم ؛
(12 صفحه - از 37 تا 48 )
کلیدواژه ها:کارخانجات نساجی شهرستان بروجردکاهش فروشعوامل قابل کنترلعوامل غیرقابل کنترلمشکلات صنعت نساجی
-
نویسنده : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ اسدی ملک جهان، فرشته ؛ بحرکاظمی، مانی ؛
(13 صفحه - از 49 تا 61 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)عوامل حیاتی موفقیت (CSFs)مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
-
نویسنده : طحان، زهره ؛ دانایی، حبیب الله ؛
(16 صفحه - از 72 تا 87 )
کلیدواژه ها:محصولآمیزه بازاریابیزرشکقیمت فروشکانال ها و روش های توزیعتبلیغات پیشبردی
-
نویسنده : توفیق، فاطمه ؛ سیمار اصل، نسترن ؛ علی آبادی، سارا ؛
(14 صفحه - از 88 تا 101 )
کلیدواژه ها:صادراتنیازسنجی آموزشیبسته آموزشیبهبود بهره وریچالش های بازرگانی
-
(2 صفحه - از 107 تا 108 )