زمستان 1391 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
راهبردهای یادگیری زبان دوم: در جستجوی نمایه ای برای زبان فارسی
نویسنده : صحرایی، رضا مراد ؛ خالقی زاده، شراره ؛
(34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها: راهبردهای یادگیری مهارتهای زبانی آموزش زبان فارسی آموزش راهبردی
-
مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس
نویسنده : امینی فر، الهه ؛ بهاءلو هوره، کبری ؛
(10 صفحه - از 35 تا 44 )
کلیدواژه ها: یادگیری معنادار مدلیابی تبدیلات لاپلاس
-
بازنگری برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی
نویسنده : علی آبادی، خدیجه ؛
(24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی تکنولوژی آموزشی یازنگری
-
ارتباط خود تنظیمی تحصیلی و خود اثربخشی با گرایش به تکالیف درسی
نویسنده : سواری، کریم ؛ نیسی، عبدالکاظم ؛
(14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها: خود اثربخشی خود تنظیمی تحصیلی گرایش به تکالیف درسی
-
مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشه های مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساخت گرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی)
نویسنده : زیرجدیان، زهره ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
(22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها: روشهای آموزشی روش تلفیقی یادگیری معنادار روش نقشه های مفهومی ارزشیابی ساختگرایانه فرایندیاددهی و یادگیری
-
بررسی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان
نویسنده : ملکی، حسن ؛ دلاور، علی ؛ احمدی، غلامعلی ؛ حاجی تبار فیروزجائی، محسن ؛
(46 صفحه - از 105 تا 150 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی برنامه درسی قصد شده برنامه درسی اجرا شده برنامه درسی کسب شده
-
قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم - دانش آموز
نویسنده : بیرامی، منصور ؛ هاشمی، تورج ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ علائی، پروانه ؛
(26 صفحه - از 151 تا 176 )
کلیدواژه ها: نوجوان دانشآموز دختر قلدری در مدرسه کیفیت ارتباط معلم قلدری سنتی قلدری سایبری
-
ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختی سطح بالا
نویسنده : برزگر بفرویی، کاظم ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ فرخی، نور علی ؛
(34 صفحه - از 177 تا 210 )
کلیدواژه ها: خودکارآمدی تحصیلی باورهای معرفت شناختی ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا راهبردهای شناختی سطح بالا عملکرد شیمی
-
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی، باورهای انگیزشی و استراتژی های یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشجویان گروه های علوم انسانی و علوم پایه
نویسنده : رضائی، اکبر ؛ خورشا، محسن ؛ مقامی، حمید رضا ؛
(24 صفحه - از 211 تا 234 )
کلیدواژه ها: عملکرد تحصیلی ویژگیهای شخصیتی باورهای انگیزشی استراتژیهای یادگیری