تابستان 1392، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : منتظری، محمد ؛ ابراهیمی، علی رضا ؛ احمدی، پرویز ؛ راهنما، آمنه ؛
(20 صفحه - از 207 تا 226 )
کلیدواژه ها:اعتمادتجارت الکترونیکقصد خریدریسک ادراکشدهریسکمشتریاطلاعاتریسک ادراکشدة مصرفکنندهوبسایت
-
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محمودی، سید محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ محمدی، حمزه ؛ پارسافرد، محمدرضا ؛
(24 صفحه - از 227 تا 250 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیتحلیل خوشهایبخشبندی بازاربانکداری خردمزایای مورد انتظاربانککارکنانپژوهشخدمات
-
نویسنده : امین، فرشته ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ رمضانی، علی ؛
(20 صفحه - از 251 تا 270 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیبرنامهریزی استراتژیک منابع انسانیمدل BCGمدل توانمندسازی هرسی و بلانچاردمدل مینزبرگکارکناناستراتژیسازمانمدلمدیریت
-
نویسنده : حاجی حیدری، نسترن ؛ کیماسی، مسعود ؛ عمویی، علی ؛
(20 صفحه - از 271 تا 290 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریفراترکیبارزیابی عملکرد بازاریابیشاخص عملکرد بازاریابیعملکرد بازاریابیعملکرد بازاربانکمشتریشاخص
-
نویسنده : حیدری، حسین ؛ فاریابی، محمد ؛ فضل زاده، علی رضا ؛
(24 صفحه - از 291 تا 314 )
کلیدواژه ها:پیشبینیمصرفکنندهطراحی مدلرفتار خریداحساس گناهمصرفمصـرف
-
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ارجمند، خدیجه ؛
(22 صفحه - از 337 تا 358 )
کلیدواژه ها:ابعاد شخصیتی نئوسبک خریدنوجویی احساسینوجویی ذاتینوجویی شناختینوجوییسبکخوشةمصرفکننده
-
نویسنده : قاسمی، احمد رضا ؛ آدوسی، حسین ؛
(22 صفحه - از 359 تا 380 )
کلیدواژه ها:رقابتپذیریزیرساختهای حمل و نقلمدلهای پنل دیتاGCRLPIزیرساختارزیابیحملونقلشاخص
-
نویسنده : گلرخ، علی ؛ خانلری، امیر ؛
(20 صفحه - از 381 تا 400 )
کلیدواژه ها:بانکبیمهفروش متقاطعتمایل مشتریخرید متقاطعمشتریبیمهبانکمشتریانشناسایی
-
نویسنده : نیکو کار، غلامحسین ؛ جهان بیک لویی، علی ؛ فرهادی، علی ؛ علی دادی، یاسر ؛
(16 صفحه - از 401 تا 416 )
کلیدواژه ها:حاکمیت شرکتیاعضای غیرموظف هیئتمدیرهمالکیت سرمایهگذاران نهادیهزینههای نمایندگیدرصد اعضای غیرموظف هیئتمدیرهنسبت هزینههای عملیاتی به فروشمدیرانهزینـه هـای نماینـدگی