پاییز 1393، دوره ی چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبکهای اسنادی دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان
نویسنده : اشکانی، فرح ؛ حیدری، حسن ؛
(17 صفحه - از 6 تا 22 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری سبک های اسنادی بهزیستی روان شناختی تنظیم هیجانی
-
اثربخشی مداخلات حسیـحرکتی بر افزایش دامنهی توجه دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری
نویسنده : افروز، غلام علی ؛ قاسم زاده، سوگند ؛ تازیکی، طیبه ؛ مهاجرانی، محمد ؛ دالوند، مریم ؛
(15 صفحه - از 23 تا 37 )
کلیدواژه ها: دامنه توجه مداخلات حسیـحرکتی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری
-
مقایسهی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی
نویسنده : امیری مجد، مجتبی ؛ حسینی، سیده فاطمه ؛ جعفری، اصغر ؛
(18 صفحه - از 38 تا 55 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری کیفیت زندگی سندرم داون صمیمیت زناشویی
-
رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری
نویسنده : آریاپوران، سعید ؛ امیری منش، مرضیه ؛ تقوایی، داود ؛ حق طلب، طاهره ؛
(17 صفحه - از 56 تا 72 )
کلیدواژه ها: اختلال یادگیری خودپنداره انگیزش ریاضی انگیزش خواندن انگیزش نوشتن
-
تولید چندرسانهای آموزشی دیکتهیار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایهی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک
نویسنده : عظیمی، اسماعیل ؛ موسوی پور، سعید ؛
(16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها: چند رسانه ای آموزشی دیکته یار ناتوانی یادگیری املا پیشرفت تحصیلی املا
-
مقایسهی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانهای بر اختلال املا
نویسنده : مرادی، شهاب ؛ رضایی، علی محمد ؛ کیان ارثی، فرحناز ؛
(11 صفحه - از 89 تا 99 )
کلیدواژه ها: آموزش چند رسانه ای اختلال املا آموزش مستقیم
-
مقایسهی سرمایه روانشناختی و سبکهای عاطفی در بین دانشآموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری
نویسنده : نریمانی، محمد ؛ شاه محمدزاده، یحیی ؛ امیدوار، عظیم ؛ امیدوار، خسرو ؛
(19 صفحه - از 100 تا 118 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری سرمایهی روانشناختی سبکهای عاطفی