نیمهی اول 1394، سال هفتم - شماره 13
طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم
نویسنده : تاری، غفار؛ فقهی فرهمند، ناصر؛ تقی زاده، هوشنگ؛ بافنده زنده، علی رضا؛
(26 صفحه - از 13 تا 38 )
تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهره گیری از ظرفیت های بازاریابی
نویسنده : زارعی، عظیم؛ فارسی زاده، حسین؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی؛ دهقانی سلطانی، مهدی؛
(26 صفحه - از 39 تا 64 )
رویکرد پویایی سیستم ها به نظام های سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی
نویسنده : قاسمی، احمد رضا؛ ملکی، محمد حسن؛ کریمی، آصف؛
(26 صفحه - از 65 تا 90 )
طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانال های توزیع ترکیبی در سازمان های مالی
نویسنده : کاویانی، حسین؛ مظلومی، نادر؛ محمدیان، محمود؛ ضرغام، حمید؛
(28 صفحه - از 91 تا 118 )
شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران
نویسنده : کردنائیج، اسداله؛ خدادادحسینی، سید حمید؛ جمالی افوسی، مجید؛ فلاح تفتی، سعید؛
(18 صفحه - از 119 تا 136 )
بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان
نویسنده : مدهوشی، مهرداد؛ طبیبی، محمد رضا؛ نورنژاد ونوش، وحید؛
(26 صفحه - از 137 تا 162 )
بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولادسازی در ایران با استفاده از عناصر ارزش پیشنهادی
نویسنده : یاوری، زهرا؛ رنجبریان، بهرام؛ کتابی، سعیده؛
(22 صفحه - از 163 تا 184 )