زمستان 1391و بهار 1392 - شماره 8
-
با زبان کودکان گویم؛ سخن مروری بر مطالب و موضوعات نشریه ی «مهر» با موضوع کتاب کودک و نوجوان
نویسنده : محمدی، مهدی ؛
(22 صفحه - از 6 تا 27 )
-
پیوند ادبیات کودک و جامعه شناسی با تکیه بر تأثیر دوسویه ی آن ها بر یکدیگر
نویسنده : کامیاب، مرجان ؛
(16 صفحه - از 28 تا 43 )
-
بررسی بازنویسی و بازآفرینی در ادبیات کودک با نگاهی به بازنویسی آثار عطار
نویسنده : مرادپور، ندا ؛
(14 صفحه - از 44 تا 57 )
-
کتاب گویا فرصتی دوباره برای آشتی دادن کودک و کتاب
نویسنده : چهرقانی، مریم ؛
(20 صفحه - از 82 تا 101 )
-
ناشران و مخاطبان کتاب در مواجهه با نشر پسامدرن
نویسنده : خادمی، مریم ؛ بحیرایی، فرزاد ؛
(14 صفحه - از 102 تا 115 )
-
کتاب دیجیتال و کودک و نوجوان انواع کتاب های تعاملی دیجیتال با تأکید بر آموزش کودکان و نوجوانان
نویسنده : میرغفوری، سیده پرستو ؛
(12 صفحه - از 116 تا 127 )
-
دانش آموزان در قرن 21؛ یادگیری مادام العمر و نقش سواد اطلاعاتی
نویسنده : زاهدی نوقابی، مهدی ؛
(28 صفحه - از 138 تا 165 )
-
نگاهی به تولید و فروش کتب کودک و نوجوان در مشهد
نویسنده : برازش، محمود رضا ؛ قلعه نویی، آزاده ؛
(12 صفحه - از 166 تا 177 )
-
بررسی تأثیر تصویرسازی بر جذب مخاطب کتاب های داستانی کودک (گروه سنی ب و ج)
نویسنده : نیکوسخن، سودابه ؛
(20 صفحه - از 178 تا 197 )
-
تصویرگری در کتاب کودک و تأثیر آن در رشد و خلاقیت ذهن کودک
نویسنده : صفی پور، منا ؛ حمیلی، پروین ؛
(12 صفحه - از 198 تا 209 )