پاییز و زمستان 1393 ، دوره چهارم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
ساخت و اعتبار یابی مقیاس سنجش الگوی کیفی مدیریت فرآیندهای یاددهی – یادگیری در دوره ابتدایی
نویسنده : جاودانی، محمد ؛ مرزوقی، رحمت اله ؛ فولاد چنگ، محبوبه ؛ محمدی، مهدی ؛ ترک زاده، جعفر ؛
(32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها: مقیاس الگوی کیفی یاددهی- یادگیری
-
بررسی و تحلیل مشکلات اجرایی پایه ششم ابتدایی از منظر جایگاه عناصر برنامه درسی
نویسنده : امینی، محمد ؛ رحیمی، حمید ؛ اسفندیاری، الهام ؛
(22 صفحه - از 33 تا 54 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی مقطع ابتدایی تغییر برنامه درسی پایه ششم
-
بررسی صورت های عقلانیت و کارکردهای آن در برنامه درسی
نویسنده : اسدپور، سارا ؛ مزیدی، محمد ؛
(38 صفحه - از 55 تا 92 )
کلیدواژه ها: نظام تعلیم و تربیت برنامه درسی عقلانیت نظری عقلانیت ارتباطی عقلانیت انتقادی عقلانیت رسمی
-
تدوین و اعتباریابی نظام جامع یاددهی- یادگیری در آموزش عالی
نویسنده : ترک زاده، جعفر ؛ محمدی، مهدی ؛ ستوده فر، سلیمه ؛
(24 صفحه - از 93 تا 116 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی اعتباریابی یاددهی- یادگیری نظام جامع
-
بررسی مقوله فرهنگ و قومیت در محتوای برنامه های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
نویسنده : زینال تاج، فرزانه ؛ دهقانی، مرضیه ؛ پاک مهر، حمیده ؛
(14 صفحه - از 117 تا 130 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی آموزش و پرورش کتاب مطالعات اجتماعی قومیت و فرهنگ شهرستان ارومیه
-
فهم آموزش اخلاق در مدارس ابتدایی شهر شیراز از دیدگاه معلمان پایه ی اول
نویسنده : کارور، نجمه ؛ خوشبخت، فریبا ؛ مزیدی، محمد ؛
(32 صفحه - از 131 تا 162 )
کلیدواژه ها: اخلاق آموزش و پرورش معلم شیراز اول ابتدایی