بهار و تابستان 1394 ، دوره پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی تجربهی تدریس استادان دانشگاه تبریز از رویکرد معماری دانش
نویسنده : علویانی، سوسن ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ ادیب، یوسف ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها: روش کیفی تجربهی استادان رویکرد معماری دانش فرآیند تدریس
-
مقایسهی تأثیر روش آموزش بایبی و گانیه بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان
نویسنده : عبدلی، سمانه ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ مرادی، مهسا ؛ مهرورز، محبوبه ؛
(22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها: انگیزش یادگیری الگوهای طراحی آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه الگوی طراحی آموزشی بایبی
-
بررسی میزان کاربرد اصول آموزش بزرگسالان در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان ابتدایی شهر یاسوج
نویسنده : دهقانی، مرضیه ؛ باقریان فر، مصطفی ؛
(42 صفحه - از 47 تا 88 )
کلیدواژه ها: آموزش ضمن خدمت برنامه درسی شهر یاسوج اصول آموزش بزرگسالان
-
بررسی رابطه ادراک دانشجویان از جهانیشدن آموزش عالی با ارزیابی آنان از کیفیت فرآیندهای یاددهی ـ یادگیری
نویسنده : جعفری، سکینه ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ محمدی، مهدی ؛
(32 صفحه - از 89 تا 120 )
کلیدواژه ها: ارزیابی ادراک دانشجویان جهانیشدن آموزش عالی کیفیت فرآیندهای یاددهی- یادگیری
-
تفکر تخیلی در آموزش علوم: تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس مؤلفههای تخیل
نویسنده : هاشمی، سهیلا ؛ خبازی کناری، مهدی ؛ شعبانی، رقیه ؛
(24 صفحه - از 121 تا 144 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا تخیل علوم دوره ابتدیی
-
تدوین و اعتباریابی چارچوب سنجش دستآوردهای برنامه درسی ضمنی دانشگاهی
نویسنده : مرزوقی، رحمت اله ؛ امینی، مهرداد ؛ مزیدی، محمد ؛ ترک زاده، جعفر ؛ محمدی، مهدی ؛
(17 صفحه - از 145 تا 161 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی برنامه درسی ضمنی دستآوردهای برنامه درسی ضمنی اعتباریابی برنامه درسی چارچوب سنجش