پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ جعفری، عماد ؛ اسمعیلی، حسین ؛
(24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریبرندقصد خرید مجددتمایل به پرداختBrandشخصیت برندشخصیت مشتریانهویت پذیری مصرفکننده از برند
-
نویسنده : آقاموسی طهرانی، مریم ؛ سرداری، احمد ؛ کرمپور، عبدالحسین ؛
(16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاری تفسیریفنآورمحورعوامل محدودکننده صادراتی
-
شناسایی عوامل موثر بر صادرات و واردات کشورهای منتخب عضو جنبش عدم تعهد با تاکید بر شاخص نهادی حکمرانی
نویسنده : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ امیری، بهزاد ؛ ساری گل، سارا ؛
(16 صفحه - از 57 تا 72 )
کلیدواژه ها:صادراتوارداتنهادهاحکمرانیExportImportکشورهای عضو جنبش عدم تعهد
-
نویسنده : بحرینی زاد، منیجه ؛
(14 صفحه - از 73 تا 86 )
کلیدواژه ها:بازارمحوریعملکرد صادراتمشتریمحوریرقیبمحوریهماهنگی بینبخشی