زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : بلالی، مجید ؛ آقازاده، هاشم ؛ احمدی، سمیه ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:AHPبرندخودروی لوکس عوامل مؤثر بر خریدخودرومشتریوارداتبازارخودروهای لوکسمحصولقیمتمشتریان
-
نویسنده : بهرامی، مجتبی ؛ سیدهاشمی تولون، محمدرضا ؛
(20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:بازاریابی خدمات بانکیادراک از ریسکپرداخت الکترونیکیریسکادراکریسـکادراک ریسکپژوهش
-
نویسنده : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
(24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول
-
نویسنده : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
(14 صفحه - از 65 تا 78 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتسخت افزارنرم افزارمشتریخدماتمدلمشتریانکارکنان
-
نویسنده : دیواندری، علی ؛ داودیان، امیرحسین ؛
(14 صفحه - از 79 تا 92 )
کلیدواژه ها:چشماندازآیندهپژوهیمدلهای طراحی چشماندازداستان شرکتابزار داستانگوییکارکنانطراحیداستانبـهبـاپژوهش
-
نویسنده : راموز، نجمه ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛
(14 صفحه - از 93 تا 106 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریبازار داخلیگرایش به بازاریابی داخلیاطلاعاتکارکنانبازاربازاریابی داخلیبانکبـه
-
نویسنده : میرا، سید ابوالقاسم ؛ کریمی هریسی، ساناز ؛
(20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها:تبلیغات رسانهایارزش ویژه برندلوازم خانگی کوچکتبلیغات غیررسانهایمدل آکرارزش ویژهتبلیغاترسانهایبرنـدپیشبرد فروش
-
نویسنده : نظری، محسن ؛ حاجیحیدری، نسترن ؛ نصری، مصطفی ؛
(20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهقصد خرید اینترنتیفروشگاه اینترنتیتحلیل متقارناینترنتیمشتریمشتریاناطلاعاتتجارت الکترونیکمحصول