پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سیدمسلم ؛ پورموردینی، الهه ؛
(24 صفحه - از 479 تا 502 )
کلیدواژه ها:قصد خریدمسئولیتپذیری اجتماعی ادراکیشهرت برندهویتیابی مشتری از برندمسئولیتهویتشهرتCorporate Social Responsibility
-
نویسنده : احسان، عبدالرحمن ؛ نظری، محسن ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صمدی، منصور ؛
(20 صفحه - از 529 تا 548 )
کلیدواژه ها:"بازاریابی اجتماعی""فرهنگ مصرف""محصولات داخلی""ملیگرایی مصرفی""نظریه برخاسته از دادهها"تولیدمدلمصرفکیفیت
-
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ نوروزی نیک، یاسمن ؛ یوسف پور، افسانه ؛
(18 صفحه - از 569 تا 586 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزتمایل به خریددانش درک شده از محصول سبزدلبستگی به فروشگاهمحصول سبزمحیط زیستمشتریانمحیط
-
نویسنده : صفری، حسین ؛ سادات، میر محمود ؛ سعدآبادی، علی اصغر ؛
(30 صفحه - از 607 تا 636 )
کلیدواژه ها:کارت امتیازی متوازناستراتژی رقابتیاستراتژی اقیانوس آبیاستراتژی جودوییاستراتژیتدوین استراتژیرقابتیطراحیاسـتراتژیمدل
-
نقش توانمندسازی روانشناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکتهای پخش (مطالعۀ موردی: شرکت بهپخش)
نویسنده : عسگری، ناصر ؛ نیکوکار، غلامحسین ؛
(22 صفحه - از 637 تا 658 )
کلیدواژه ها:فروشندهعملکرد فروش: توانمندسازی روانشناختیشرکت پخشفروشندگانتوانمندسازی روانشناختیپخش
-
نویسنده : ممدوحی، امیررضا ؛ ماهپور، علیرضا ؛ حسین رشیدی، طه ؛ صفارزاده، محمود ؛
(18 صفحه - از 681 تا 698 )
کلیدواژه ها:نگرشعوامل فردیتهرانمرکز خریدرفتار خریدارمراکز خریدسبک زندگیمدلخریدارخریـدLL