پاییز 1391 - شماره 15
-
نویسنده : مهرمنش، حسن ؛ صالح اردستانی، عباس ؛ پاشایی هولاسو، امین ؛
(23 صفحه - از 35 تا 57 )
کلیدواژه ها:زنجیره تأمینمدیریت زنجیره تأمینانتخاب تأمینکنندگانمعیار اقتصادیمعیار قابلیت اعتمادمعیار آشناییمعیار ظرفیت عرضهکننده
-
نویسنده : کریمی زند، مهدی ؛ حاتمی، محمد ؛ حاج سلمانی، امیر ؛
(14 صفحه - از 58 تا 71 )
کلیدواژه ها:اثباتگراییعلوم انسانیروشهای تحلیلیتجربه گرایی انتزاعی
-
نویسنده : نعمتی زاده، سینا ؛ عبدالوند، احمد ؛
(14 صفحه - از 72 تا 85 )
کلیدواژه ها:استراتژی تمایزاستراتژی تمرکزاستراتژی رهبری هزینهاستراتژی ژنریکدرآمد هر سهم
-
نویسنده : خیری، بهرام ؛ حق شناس، فریده ؛ خواجوی، مریم ؛
(29 صفحه - از 86 تا 114 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعمحیط رقابتیتکنولوژی گراییقابلیت بازاریابی الکترونیکعملکرد نوآوری محصول
-
نویسنده : افجه، سیدعلی اکبر ؛ خیراندیش، مهشید ؛
(16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:عملکردسرمایه اجتماعینمایندگی بیمهکارکرد های جمعی منابع انسانی
-
نویسنده : بادآور نهندی، یونس ؛ ابراهیم پور، ملیحه ؛ ارغوانی، حسین ؛
(25 صفحه - از 131 تا 155 )
کلیدواژه ها:ارزش افزوده اقتصادیارزش افزوده بازاردادههای پانلیمدیریت سرمایه درگردشنسبت کیوتوبین
-
نویسنده : مختاران، ماهرخ ؛ دوستی، جواد ؛ فخاریان، میثم ؛ شعبانلو، محسن ؛
(25 صفحه - از 156 تا 180 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریارزش خدمات درک شدهتمایل به بازدید مجدد هتل و ارتباطات شفاهی مثبت
-
نویسنده : قاسمی، بهروز ؛ مظفرآبادی، احمد ؛
(21 صفحه - از 181 تا 201 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندارزش ویژه برند شرکتی
-
نویسنده : دهدار، فرهاد ؛ آیینی، طیبه ؛
(22 صفحه - از 202 تا 223 )
کلیدواژه ها:ریسک اعتبارینسبت کفایت سرمایهبانکهای ایرانتحلیل پانلی