بهار 1395 - شماره 19
-
معرفی الگوهای ترویج کتاب خوانی در جهان و ارائه الگویی اسلامی ایرانی برای ترویج خواندن
نویسنده : گودرزی، شراره ؛
(34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها: خواندن الگوی اسلامی کتاب خوانی ترویج کتاب خوانی الگوی ترویج کتاب خوانی جهان
-
دیدگاه ناشران ایرانی درباره ی وضعیت نشر کتاب الکترونیکی
نویسنده : عربگری، لیلا ؛ صادقی، مرضیه ؛
(21 صفحه - از 35 تا 55 )
کلیدواژه ها: نشر کتاب کتاب الکترونیکی صنعت نشر ناشران کتاب نشر الکترونیکی کتاب
-
رفتار خواندن در فضای دیجیتال : مفهوم، ابعاد و مولفه ها
نویسنده : مجرب، مریم ؛
(24 صفحه - از 56 تا 79 )
کلیدواژه ها: رفتار خواندن فضای دیجیتال مطالعه مجازی
-
بررسی عوامل موثر بر ترویج مطالعه در نوجوانان از دیدگاه کتاب فروشان جبهه ی فرهنگی انقلاب
نویسنده : محبی، زینب ؛ فیروزی، محمدحسین ؛
(21 صفحه - از 80 تا 100 )
کلیدواژه ها: نوجوانان مطالعه کتاب خوانی جبهه فرهنگی انقلاب کتاب فروشی
-
آسیب شناسی کتاب از پدید آمدن تا خواندن از نگاه ناشران
نویسنده : کرمی، احسان ؛ اجاقی، رضوان ؛
(38 صفحه - از 101 تا 138 )
کلیدواژه ها: آسیب شناسی کرمانشاه ناشران پدید آوردن کتاب تک بنیاد چندبنیاد خواندن کتاب
-
تاثیر پایدار: داشته ها و نداشته های بازار نشر کودک
نویسنده : صفوی، زینب ؛
(13 صفحه - از 139 تا 151 )
کلیدواژه ها: کتاب کودک کتاب خوانی نشر کودک
-
نقش تبلیغات تلویزیونی در جذب مخاطب: بررسی برنامه «خندوانه، کتاب و زندگی»
نویسنده : مرادی، خدیجه ؛ یقموری، فائزه ؛
(22 صفحه - از 152 تا 173 )
کلیدواژه ها: مطالعه برنامه تلویزیونی خندوانه کتاب و زندگی