September 2016, Volume 19 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Ahmadi، Hossein ؛ Ghaemi، Farid ؛ Birjandi، Parviz ؛
(32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:Outputtask repetitionspeech actsMetapragmatic informationVisual enhancement
-
نویسنده : Babaii، Esmat ؛ Atai، Mahmood Reza ؛ Shoja، Leila ؛
(28 صفحه - از 33 تا 60 )
کلیدواژه ها:Thematic Progression (TP)thematicityResearch Article (RA)Well established disciplinesEmerging disciplines
-
نویسنده : Baniasad Azad، Somayeh ؛ Tavakoli، Mansour ؛ Ketabi، Saeed ؛
(26 صفحه - از 61 تا 86 )
کلیدواژه ها:English teachersEFL Teacher education programsTeacher trainersTeacher development
-
نویسنده : Esfandiari، Rajab ؛ Nouri، Razieh ؛
(40 صفحه - از 115 تا 154 )
کلیدواژه ها:Content instructorsAssessment literacyEnglish language instructorsProfessionalism
-
نویسنده : Kiany، Gholam Reza ؛ Norouzi، Monireh ؛
(40 صفحه - از 155 تا 194 )
کلیدواژه ها:Teacher evaluationperformance assessmentFarhangian University
-
نویسنده : Zafarani، Zohreh ؛ Maftoon، Parviz ؛
(46 صفحه - از 195 تا 240 )
کلیدواژه ها:Dynamic Assessmentweb 2.0Patterns of InteractionVocabulary complexitySyntactic complexityQuantity of overall information