زمستان 1397 - شماره 44 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
Two Types of Reading Intervention: Shadow Reading vs. CollaborativeStrategic Reading and EFL Learners’ Reading ComprehensionImprovement
نویسنده : Babapour، Maryam ؛ Ahangari، Saeideh ؛ Ahour، Turan ؛
(20 صفحه - از 169 تا 188 )
کلیدواژه ها: خواندن و درک مطلب خواندن راهبردی مشارکتی shadow reading collaborativestrategic reading reading comprehension
-
رابطه بین حمایت والدین و تحصیلگریزی دانشآموزان: نقش واسطهای اهداف پیشرفت
نویسنده : صالحاردستان، سمیرا ؛ خرمائی، فرهاد ؛
(24 صفحه - از 145 تا 168 )
کلیدواژه ها: اهداف پیشرفت حمایت والدین تحصیلگریزی
-
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر ملال تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دبیرستانی
نویسنده : فارسینژاد، معصومه ؛ کرمی، ابوالفضل ؛ اسدزاده، حسن ؛
(26 صفحه - از 119 تا 144 )
کلیدواژه ها: اضطراب امتحان درمان شناختی- رفتاری ملال تحصیلی
-
پیشبینی سازگاری عاطفی و تحصیلی دانشآموزان بر اساس ابعاد کارکردی خانواده
نویسنده : اسماعیلپور، خلیل ؛ فرزانه، اکرم ؛
(16 صفحه - از 103 تا 118 )
کلیدواژه ها: انسجام خانوادگی کارکرد خانواده انعطافپذیری خانواده سازگاری عاطفی سازگاری تحصیلی
-
ارائه مدل تدریس اثربخش اساتید دانشگاه بر پایه تحلیل شبکه عصبی مصنوعی
نویسنده : سامری، مریم ؛
(24 صفحه - از 79 تا 102 )
کلیدواژه ها: دانشجو روابط انسانی تدریس اثربخش ویزگی های شخصیتی مهارت تدریس و مدیریت کلاسی مهارت ارزشیابی
-
نقش واسطهای جهتگیری هدف در رابطه ابعاد کمالگرایی و اضطراب امتحان
نویسنده : حسن نیا، سمیه ؛ شیخالاسلامی، راضیه ؛ پردال، مهین ؛
(24 صفحه - از 55 تا 78 )
کلیدواژه ها: اضطراب امتحان کمالگرایی مثبت کمالگرایی منفی جهتگیری هدف
-
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه جهتگیری هدف شغلی در معلمان ایرانی
نویسنده : رضاپور میرصالح، یاسر ؛
(20 صفحه - از 35 تا 54 )
کلیدواژه ها: پایایی معلمان روایی روانسنجی جهتگیری هدف شغلی
-
اثربخشی گشتالت درمانی گروهی بر اضطراب اجتماعی، اضطراب امتحان و عاطفه مثبت و منفی دانشجویان دختر
نویسنده : محمدی شاهراجی، فاطمه ؛ حافظیان، مریم ؛
(22 صفحه - از 13 تا 34 )
کلیدواژه ها: اضطراب امتحان اضطراب اجتماعی عاطفه مثبت و منفی گشتالت درمانی گروهی