پاییز 1397 - شماره 67 رتبه ب (وزارت علوم)
-
فهم پدیدارشناسانه تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از ارتباطات کلامی
نویسنده : محمدی، مهدی ؛ ناصری جهرمی، رضا ؛ مختاری، زینب ؛ حسامپور، زهرا ؛ ناصری جهرمی، راحیل ؛
(16 صفحه - از 7 تا 22 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی ارتباطات کلامی تجربه زیسته معلمان
-
اشتیاق تحصیلی نوجوانان بر اساس خودشفقتورزی، ارضای نیازهای بنیادی روان شناختی و احساس امنیت اجتماعی ( یک مطالعهی پنل ناهم زمان)
نویسنده : یعقوبخانی غیاثوند، مرضیه ؛ اسدزاده، حسن ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛
(24 صفحه - از 23 تا 46 )
کلیدواژه ها: امنیت اجتماعی نیازهای روان شناختی اشتیاق تحصیلی خودشفقت ورزی مدل پنل
-
واکاوی موانع پیادهسازی موفق برنامه جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان
نویسنده : حجازی، اسد ؛
(24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها: دانشگاه فرهنگیان موانع پیاده سازی برنامه جدید کارورزی
-
تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز و مدرسه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نویسنده : حجازی، الهه ؛ عباسی، فهیمه ؛ مصلحی، حامد ؛
(24 صفحه - از 71 تا 94 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی اهداف پیشرفت خودکارآمدی تحصیلی تحلیل چند سطحی کارآمدی جمعی معلمان ساختار هدفی مدرسه
-
سطوح مختلف آگاهی واج شناختی و رابطه آنها با درک متن نوشتاری نوجوانان: شواهدی از دانشآموزان پایه دهم متوسطه
نویسنده : قوامی لاهیج، سارانا ؛ دانای طوس، مریم ؛ تحریری، عبدالرضا ؛ ربیع، علی ؛
(28 صفحه - از 95 تا 122 )
کلیدواژه ها: نوجوانان آگاهی واج شناختی درک متن نوشتاری دوره دوم متوسطه پایه دهم
-
شناسایی بدفهمیهای دانش آموزان پایه هشتم در مهارتهای هندسی در هندسه و استفاده از نظریه ون هیلی برای ارتقاء و بهبود سطح مهارت های هندسی دانشآموزان
نویسنده : عالمیان، وحید ؛ سیدی، محمد ؛ حبیبی، ملوک ؛
(26 صفحه - از 123 تا 148 )
کلیدواژه ها: هندسه بدفهمی نظریة و نهیلی مهارتهای هندسی
-
مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت و خودتنظیمی با میانجیگری انگیزش تحصیلی در دانشآموزان دختر دوره متوسطه دوم شهر ایلام
نویسنده : پیرانی، عارف ؛ یاراحمدی، یحیی ؛ احمدیان، حمزه ؛ پیرانی، ذبیح ؛
(24 صفحه - از 149 تا 172 )
کلیدواژه ها: هدف های پیشرفت خودتنظیمی انگیزش تحصیلی درگیری تحصیلی