-
1.
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛ باقری، آرزو ؛ ساکتی، پرویز ؛ نویسنده مسئول : باقری، افسانه ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (19 صفحه - از 1799 تا 1817 )
کلیدواژه ها:کار آفرینیدانشگاه جامع علمی کاربردیشایستگی های کارآفرینانهالگوی استراتژیککارآفرینی
-
2.
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (6 صفحه - از 97 تا 102 )
کلیدواژه ها:کارآفرین آموزش رفتار کارآفرینانه شایستگی های کارآفرینی
-
3.
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحه - از 589 تا 604 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی رفتار کارآفرینانهنظریه شایستگی شایستگی های کارآفرینانه اهداف کارآفرینی آموزش کارآفرینی
-
4.
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛ پورقادر چوبر، عادل ؛ موسی زاده فتحه سری، ریحانه ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (13 صفحه - از 1270 تا 1282 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مند شبکه های اجتماعی تجارت الکترونیک داده های بزرگ عوامل انسان انگاری
-
5.
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات دومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت رتبه ملی (14 صفحه - از 82 تا 95 )
کلیدواژه ها: کسب و کارشایستگی کارآفرینی موفقیت بنگاه های کوچک و متوسط(SME) کشورهای درحال توسعه مدیریت کردن
-
6.
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:طوفان فکری نوآوری خلاقیت دانشجویان آموزش مشروعیت مهارت های تعاملی و ارتباطی
-
7.
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت رتبه ملی (10 صفحه - از 21 تا 30 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی اجتماعی نوآوری اجتماعی تفکر مخرب
-
8.
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه ملی (10 صفحه - از 15 تا 24 )
کلیدواژه ها:تحقیقات دانشگاهی جامعه دانشگاهی بازاریابی علم بازاریابی تفکر بازاریابی حوزه بازاریابی