-
1.
نویسنده : سیفی، سمیه ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ عشایری، حسن ؛ فرخی، نورعلی ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»بهار 1396 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:کارکردهای اجراییبرنامه ریزیحل مسالهیادگیری سازگار با مغز
-
2.
نویسنده : جانه، مژده ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ علیزاده، حمید ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:استدلالکارکردهای اجراییبرنامه ریزیسازمان دهیحافظه کاریاختلال ریاضیکودکانآزمون
-
3.
نویسنده : قاسمی، هاجرالسادات ؛ درتاج، فریبرز ؛ فرخی، نورعلی ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 6 تا 19 )
کلیدواژه ها:کارکردهای اجراییانعطاف پذیری شناختیکنترل بازداریبرنامه فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی
-
4.
نویسنده : سیفی، سمیه ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ عشایری، حسن ؛ فرخی، نورعلی ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجله:تازه های علوم شناختی»پاییز 1396 - شماره 75 رتبه د (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 51 تا 61 )
کلیدواژه ها:کارکردهای اجراییتوجه انتخابیانعطاف پذیری شناختییادگیری سازگار با مغز
-
5.
نویسنده : فیروزی، ستاره ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجله:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»بهار 1390 - شماره 43 ISC (10 صفحه - از 76 تا 85 )
کلیدواژه ها:استدلالاضطراب امتحانسازماندهیکارکردهای اجراییبرنامه ریزیحافظه فعال
-
6.
نویسنده : ابراهیمی قوام، صغری ؛ خباز، هاجر ؛
مجله:پژوهش های انتظامی - اجتماعی زنان و خانواده»پاییز و زمستان 1394، دوره سوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 1 تا 7 )
کلیدواژه ها:بزهکاریکارکردهای اجراییجرایم خشنجرایم غیرخشنانعطاف شناختیکانون اصلاح و تربیت تهران