-
1.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ حاجی ابراهیم، ساعده ؛ دینی، امین ؛
مجله:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1392 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 191 تا 208 )
کلیدواژه ها:نوجوانان.سبکهای ارتباطی خانوادهفرآیند تصمیمگیری پیش از خریداطلاعاتوالدینمفهومگراییسبک ارتباطیفرضیهکودکانجمعآوری اطلاعاتآزمون
-
2.
نویسنده : آذر، عادل ؛ دانشور، مریم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجله:بهبود مدیریت»زمستان 1391 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (23 صفحه - از 34 تا 56 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردگروهتحلیل پوششی داده های استوار
-
3.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برندارزش ویژه برندهمخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتریحس تعلق به برنداعتماد به برندمشتریشخصیتهمخوانی شخصیتارزش ویژهحس تعلقمشتریانپژوهش
-
4.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ ستار، وحید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 115 تا 126 )
کلیدواژه ها:بازارگرایینوآوری سازمانیعملکرد برندیادگیری مبتنی بر بازارقابلیت های بازاریابی
-
5.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ مکی زاده، وحید ؛ جمالیه بسطامی، بهتاش ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»بهار 1390 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:بازارگراییعملکرد صادراتیشدت رقابتتوانمندی بازاریابیبازاربازاریابیعملکردمدلرقابتتوانمندی
-
6.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ نصیری، مرضیه ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1390 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:ایرانمالزیتحلیل محتواتعاملوب گاهمقایسه میان فرهنگی
-
7.
نویسنده : حاج کریمی، عباسعلی ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1387 - شماره 48 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 191 تا 230 )
کلیدواژه ها:نوآوریشرکتهای کوچکآمادگی سازمانیپویایی بازارمزایای تجارت الکترونیکیمخاطرات تجارت الکترونیکیبه کارگیری تجارت الکترونیکیتجارت الکترونیکیاطلاعات
-
8.
نویسنده : جباری، یاسر ؛ قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 27 تا 47 )
کلیدواژه ها:توسعه افقینوجوییدانش محصولتوسعه شناسهتوسعه عمودیاعتماد به شناسهشناسهمصرفکننده
-
9.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ درویشی، زهرا ؛ نمامیان، فرشید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 9 تا 32 )
کلیدواژه ها:سهم بازارپانلعمر شرکتارزش برندکیو توبینشدت تبلیغاتعمر برندارزشبازارمشتریتبلیغاتبازاریابیشاخص
-
10.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ حسنی نژاد، مجید ؛ دینی، امین ؛ امیدیان، آسیه ؛ فرهیخته، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 21 تا 36 )