-
1.
نویسنده : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کرد نايیچ، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1396 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 162 تا 182 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهصنعت غذایی
-
2.
نویسنده : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 134 تا 145 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
3.
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان
-
4.
نویسنده : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت فردا»تابستان 1396 - شماره 51 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 88 تا 103 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندتمایز برندرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی