-
1.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ رضاییراد، مصطفی ؛
مجله:مدیریت سلامت»زمستان 1395 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (11 صفحه - از 20 تا 30 )
کلیدواژه ها:مدیریت سلامتخلق ارزشتمایل رفتاریآمیخته بازاریابی اجتماعی
-
2.
طراحی الگوی سلسه مراتبی مدیریت ارزش برند در صنعت خدمات درمانی (مورد مطالعه: بیمارستانهای شهر تهران)
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
مجله:مدیریت سلامت»پاییز 1395 - شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت برندالگوی سلسلهمراتبیصنعت خدمات درمانی