-
1.
نویسنده : کریمی، زهرا ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ میرغفوری، سید حبیبالله ؛ نویسنده مسئول : زنجیرچی، سید محمود ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1402، دوره سیزدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:رقابت پذیریشرکت های دانش بنیانانقلاب صنعتی چهارم
-
2.
نویسنده : عامری سیاهویی، رضا ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛ مشایخی نژاد، شقایق ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1396 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 42 تا 52 )
کلیدواژه ها:فرآیند تحلیل شبکه ای فازیتاپسیس فازیمدیریت ارتباط با مشتریانمدیریت ارتباط با هوادارروش های تصمیم گیری چند معیاره فازی
-
3.
نویسنده : ملایی، نوید ؛ میرغفوری، سید حبیب الله ؛ زارع، حبیب ؛ نویسنده مسئول : زنجیرچی، سید محمود ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 219 تا 232 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریصنعت گردشگریتئوری دادهبنیاداستقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتری