-
1.
نویسنده : موسی خانی، محمد ؛ حقیقی، محمد ؛ ترک زاده، سمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 147 تا 164 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتری
-
2.
نویسنده : موسی خانی، محمد ؛ ترک زاده، سمانه ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1391 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 157 تا 170 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریقابلیت کاربردی وب سایتتبلیغات مثبت توسط مشتری: بانکداری الکترونیکی