-
1.
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر -صنعت فرش دستباف ایران
نویسنده : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ حسن زاده کریم آباد، حمید رضا ؛ خنیفر، حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 87 تا 107 )
کلیدواژه ها:فرش دستبافکانال بازاریابیقدرت منبعقدرت جبرانی هدفقابلیت جایگزینی
-
2.
نویسنده : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ حسن زاده کریم آباد، حمید رضا ؛ خنیفر، حسین ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1394، دوره سیزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 67 تا 90 )
کلیدواژه ها:قدرتوابستگیفرش دستبافکانال بازاریابیصنعت فرش دستبافتجاریکانال توزیع