-
1.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ نوریان، ذبیح اله ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1392 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 33 تا 46 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاثربخشیخدماتارزش آفرینیمدل چهاروجهی
-
2.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1388 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 187 تا 210 )
کلیدواژه ها:قیمتزمانانعطاف پذیریکیفیتخدماتقابلیت اطمینانسازمان های پاسخگوی سریع(FRO)وفاداری مشتریانمشتریوفاداری مشتریمدلپاسخگویی