-
1.
نویسنده : پرهیزگار، محمد مهدی ؛ ابراهیمی عابد، محدثه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1391- شماره 53 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 61 تا 71 )
-
2.
نویسنده : پرهیزگار، محمد مهدی ؛ بهنام، غفار ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1392 - شماره 61 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 97 تا 107 )
کلیدواژه ها:معياركسب وكار الكترونيكيآمادگي
-
3.
نویسنده : پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1390- شماره 51 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 71 تا 82 )
-
4.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1390 - شماره 47 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 27 تا 43 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابینظریه آشوبنظریه پیچیدگیتاکتیک های بازاریابیبازاربازاریابیمحیطپیچیدگیآشوبمشتریآشفته