-
1.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ شفیعی، مرتضی ؛ معینی، حسین ؛
مجله:دانشور رفتار»دی 1389 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 327 تا 338 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریرستورانوجهه
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ شفیعی، مرتضی ؛ معینی، حسین ؛
مجله:دانشور رفتار»دی 1389 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 327 تا 338 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریرستورانوجهه