-
1.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1390 - شماره 47 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 27 تا 43 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابینظریه آشوبنظریه پیچیدگیتاکتیک های بازاریابیبازاربازاریابیمحیطپیچیدگیآشوبمشتریآشفته
-
2.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ بیگی نیا، عبدالرضا ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 369 تا 380 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیمحیط بازار هدفمحیط ملّیمحیط داخلی شرکتموفقیت شرکتهای صادرکننده