-
1.
نویسنده : سلطانیفر، محمد ؛ جابری، الهه ؛
مجله:پژوهشنامه چاپ و نشر»تابستان 1391 - شماره 3 (8 صفحه - از 59 تا 66 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغاتکتابنشرتوزیع و فروش
-
2.
نویسنده : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : رضایی، علی اکبر ؛
مجله:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»پاییز 1401- شماره 91 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 219 تا 247 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمحصولات فرهنگینظریهپردازی دادهبنیادفضای رسانهای ایرانمدل تبلیغاتی محصولات فرهنگیفرهنگیمدلرسانهایبرازشپژوهشتولیداقتصاد
-
3.
نویسنده : سلطانی فر، محمد ؛ مظفری، افسانه ؛ فتاحی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1393 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 167 تا 177 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتدموکراسیانتخاباترفتار انتخاباتینظام های عشیره اینظام های غیرعشیره ایتبلیغات انتخاباتیسیاسیکنش
-
4.
نویسنده : سلطانی فر، محمد ؛ جابری، الهه ؛
مجله:پژوهشنامه چاپ و نشر»زمستان 1391 - شماره 5 (7 صفحه - از 34 تا 40 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتکتابناشرنشرتوزیع و فروش
-
5.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجله:راهبرد اجتماعی فرهنگی»زمستان 1391 - شماره 5 (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتحقوق ارتباطاتحقوق تبلیغاتاخلاق حرفه ای و قوانین تبلیغاتاخلاقمخاطبانرسانههاشاخصماتریس