-
1.
نویسنده : زندیان، فاطمه ؛ شریف، عاطفه ؛ محرابی، نازیلا ؛ ناصری، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : محمودی، حمیدرضا ؛
مجله:دانش شناسی»زمستان 1399 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 60 تا 75 )
کلیدواژه ها:کتابخانه دانشگاهیرضایتتهرانکاربرکتابدار
-
2.
نویسنده : باقری، معصومه ؛ شریف، عاطفه ؛ تجعفری، معصومه ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1396، سال هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 192 تا 217 )
کلیدواژه ها:کتابخانه دانشگاهیدانشگاه فردوسی مشهدخدمات عمومی کتابخانهمدل سنجش رضایت مشتری کانو