-
1.
معرف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1387 - شماره 30 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (1 صفحه - از 105 تا 105 )
کلیدواژه ها:شرکتهای ارائهکننده خدمات بازاریابیخدمات بازاریابیبازار
-
2.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1385 - شماره 18 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 57 تا 63 )
کلیدواژه ها:فروشندهپردازش اطلاعاتفرآیند پردازش اطلاعاتمصرفکنندهمدلتعاملرفتاررفتار مصرفکننده
-
3.
نویسنده : رافائل آمیت ؛ کریستوف زوت ؛ مترجم : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ کرمی، مسعود ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1384 - شماره 15 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 118 تا 127 )
کلیدواژه ها:کسب و کار الکترونیکاطلاعاتارزششبکهزنجیره ارزشراهبردیکارآفرینینوآوریهزینه مبادلاتایجاد ارزش
-
4.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقاجری، احسان ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1390- شماره 51 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 2 تا 15 )
-
5.
نویسنده : فروزنده، لطف اله ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1390 - شماره 49 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 2 تا 9 )
کلیدواژه ها:اینترنتبازاریابیوببازاریابی الکترونیکیکاربرانمشتریانمصرفکنندگان
-
6.
نویسنده : پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1390- شماره 51 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 71 تا 82 )