-
1.
نویسنده : محمودی، احمد ؛ سجادی، سید نصراله ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریوفاداریباشگاه ورزشیمشتریانباشگاهرضایتوفاداری مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : فسنقری، الهام ؛ نویسنده : گودرزی، محمود ؛ سجادی، سیدنصرالله ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریباشگاه ورزشی خصوصیباشگاه ورزشی دولتیابعاد سروکوال