-
1.
مصاحبه شونده : دری، بهروز ؛
مجله:اقتصاد شهر»تابستان 1392 - شماره 18 (4 صفحه - از 73 تا 76 )
-
2.
نویسنده : اسدالله، هوشنگ ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ دری، بهروز ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1387 و بهار 1388، سال چهارم - شماره 3 و 4 ISC (25 صفحه - از 52 تا 76 )
کلیدواژه ها:ارزشی ویژه برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازاربرندهای شرکت های لبنیمدلارزش ویژهعملکردپژوهشبازاریابی