-
1.
نویسنده : ایمان زاده، رضا ؛ قاسمی، حمید ؛ راسخ، نازنین ؛ نویسنده مسئول : خدایاری، عباس ؛
مجله:علوم ورزش»بهار 1401 - شماره 45 رتبه A (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 160 تا 181 )
کلیدواژه ها:الگوورزش قهرمانیروششناسی آمیختهتوسعه تکواندو
-
2.
نویسنده : شاهسون، یحیی ؛ تجاری، فرشاد ؛ خدایاری، عباس ؛
مجله:علوم ورزش»بهار 1395-شماره 21 (17 صفحه - از 76 تا 92 )
کلیدواژه ها:سبک رهبریمربیان ورزشیویژگی های دموگرافیک
-
3.
نویسنده : سیف الله پور، پیروز ؛ خدایاری، عباس ؛ نویسنده مسئول : زارعی، علی ؛
مجله:علوم ورزش»پاییز 1399- شماره 39 رتبه B (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 91 تا 104 )
کلیدواژه ها:داوریفناوری اطلاعاتلیگ برتر فوتبال
-
4.
نویسنده : فرشباف، مه لقا ؛ خدایاری، عباس ؛ نویسنده مسئول : کهندل، مهدی ؛
مجله:علوم ورزش»زمستان 1397-شماره 32 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:استان بوشهررشد حرفهایبهرهوری آموزشی
-
5.
نویسنده مسئول : شهریاری، بهمن ؛ نویسنده : خدایاری، عباس ؛ زارعی، علی ؛
مجله:علوم ورزش»تابستان 1400- شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 86 تا 103 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیتعارض سازمانیانعطافپذیری منابع انسانیواژگان کلیدی: اتحاد استراتژیکصنعت تولیدات ورزشیاتحاد استراتژیکمدلسازمانیانعطافپذیریمدیران
-
6.
نویسنده : خدایاری، عباس ؛ رحیمی، علیرضا ؛ حضرتی پور، بهروز ؛
مجله:علوم ورزش»تابستان 1391 - شماره 10 (16 صفحه - از 57 تا 72 )
کلیدواژه ها:مربیاستعدادشاخص های فیزیولوژیکیحرکتیشاخص های آنترپومتریکیشاخص های جسمانیشاخص های روانی اجتماعی
-
7.
نویسنده : افشار، منصور ؛ خدایاری، عباس ؛ زارعی، علی ؛
مجله:علوم ورزش»تابستان 1396- شماره 26 رتبه C (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 63 تا 85 )
کلیدواژه ها:اثربخشیکشتی گیران نخبهرضایت مندیسوء رفتار
-
8.
نویسنده مسئول : حاجی رسولی، مسعود ؛ نویسنده : آقبالی، کبریا ؛ خدایاری، عباس ؛
مجله:علوم ورزش»پاییز 1393- شماره 15 (12 صفحه - از 117 تا 128 )
-
9.
نویسنده مسئول : خدایاری، عباس ؛ نویسنده : پورعروجی، علی ؛ زارعی، علی ؛ نوروزی سید حسینی، رسول ؛
مجله:علوم ورزش»بهار 1398-شماره 33 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:بهره وریمنابع انسانیعوامل مدیریتی
-
10.
نویسنده : خدایاری، عباس ؛ پورعبدی، جاوید ؛ نویسنده مسئول : خداپرست، سیاوش ؛
مجله:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 222 تا 245 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهاناعتماد مشتریانمحصولات ورزشیمصرفکنندگانخرید مشتری