-
1.
اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی
نویسنده : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمشتریانمارک ورزشیالکتروآنسفالوگرافیکتصمیم به خریدبازاریابی عصبیفرکانسفرکانسورزشکارورزشکار
-
2.
نویسنده : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛ اسکندرنژاد، معتا ؛
مجله:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 389 تا 405 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمشتریانبرندالکتروآنسفالوگرافیکبازاریابی عصبیورزشکارفرکانسمند
-
3.
نویسنده : سرلاب، رقیه ؛ عبدوی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1393 - شماره 5 (9 صفحه - از 37 تا 45 )