-
1.
تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)
نویسنده : خلیلی، مریم ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ نویسنده مسئول : صفاری، مرجان ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (25 صفحه - از 132 تا 156 )
کلیدواژه ها:نگرشجنسیتشبکههای اجتماعیgenderattitudesocial networksاینستاگرامInstagramتبلیغات با استفاده از ورزشAdvertising Using Sport
-
2.
نویسنده : کوزه چیان، هاشم ؛ خلیلی، مریم ؛ نویسنده مسئول : صفاری، مرجان ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1400 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 257 تا 275 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنگرششبکههای اجتماعیاینستاگرام
-
3.
نویسنده : نیری، شهرزاد ؛ صفاری، مرجان ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1395 - شماره 12 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 45 تا 58 )
کلیدواژه ها:نظریهتحلیل مضمونرسانه های اجتماعیاینستاگرامارتباطات ورزشی