-
1.
نویسنده : بیات، فاطمه ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ نویسنده مسئول : قلیچ لی، بهروز ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 239 تا 257 )
کلیدواژه ها:قابلیت مشتریمحوریمزیت رقابتی پایدارنوآوری در ارائه خدماتمشتریمشتریان
-
2.
نویسنده : مرادی، الناز ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ زندیه، مصطفی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 229 تا 246 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنفرایند تحلیل شبکه ای فازیکارت امتیازی متوازن پایدار
-
3.
نویسنده : عالم تبریز، اکبر ؛ باقرزاده آذر، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 96 تا 116 )
کلیدواژه ها:تصميمگيریتأمينکنندگانفرآيند تحليل شبکهایفرآيند تحليل سلسله مراتبیماتریسگزینشمدل