-
1.
نویسنده : شریفی، احسان ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1397 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 167 تا 184 )
کلیدواژه ها:تجارت بینالمللبازاریابی اینترنتیشرکت صادراتیراهبردهای رشد و توسعه بازاربازار بینالمللی
-
2.
نویسنده : عابدینی، حسن ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1400 - شماره 10 (16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:نوآوریعملکردبهره برداریاکتشافدوسوتوانیسازمانعملکرد سازمانیدوسوتوانی سازمانیمحصول
-
3.
نویسنده : عسگری، سعید ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکایی، محسن ؛
مجله:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»زمستان 1396 - شماره 36 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 71 تا 82 )
کلیدواژه ها:مدل مارکوف پنهانشاخص قیمتی بی ای ال 20مدل های تکنیکال برای پیش بیتی قیمت سهامالگوریتم خو بندی کا میانگین
-
4.
نویسنده : غلامی، زهرا ؛ یزدانی، ناصر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1395 - شماره 31 (20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:ترجیح نام تجاریمسئولیت اجتماعی شرکتکیفیت ادراکشده نام تجاریهویت پذیری مشتری از شرکت
-
5.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛ مشتاقی، یوسف ؛
مجله:تحقیقات مالی»زمستان 1395، دوره هیجدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 735 تا 752 )
کلیدواژه ها:تصمیمگیریسرمایهگذاریمالی رفتاریخطای ادراکیسرمایهگذارانخطاهای ادراکیپژوهش
-
6.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 33 تا 46 )
-
7.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛ یوسفی، محمد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1399 - شماره 100 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 63 تا 77 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بین المللقابلیت های بازاریابی اینترنتیجهت گیری استراتژیک بین المللرشد بازارهای صادراتی
-
8.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ طباطبایی جعفری، سیده فائزه ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 192 تا 215 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرقابت پذیریوفاداری مشتریکیفیت خدمات الکترونیک
-
9.
نویسنده : جوان حصارشنه، افسانه ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان 1401- شماره 10 (17 صفحه - از 196 تا 212 )
کلیدواژه ها:نگرش رفتارینگرش شناختیراهبردهای تبلیغات تلویزیونینگرش احساسمصرفکنندگان زن
-
10.
نویسنده : گل بو، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 127 تا 147 )
کلیدواژه ها:عدم اطمینان محیطیانعطافپذیری راهبردیRational Decision MakingStrategic ForesightEnvironmental uncertaintyStrategic Flexibilityتصمیمگیری عقلاییآیندهنگری راهبردیشرکتهای دانشبنیان شهر تهرانKnowledge-Based Companies in Tehran