-
1.
نویسنده : نقابی، اعظم ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکائی، محسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:هویت ملیتنوع رابطه افرادادراک نسبیخرید محصولات خارجی
-
2.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:فرشتبلیغات اینترنتیاثر بخشی تبلیغاتبازار فرش ایرانتبلیغاتاطلاعاتصادراتفرش دستبافمصرفکنندهمدل
-
3.
نویسنده : شاه پوری، لیلا ؛ یزدانی، ناصر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:عوامل موقعیتیرفتار خرید ناگهانیویژگیهای فضای داخلیویژگیهای معاشرتی فروشندگان
-
4.
نویسنده : عباس زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 77 تا 96 )
کلیدواژه ها:شبکههای مجازی روشهای تبلیغات اینترنتیمجتمع تجاری. تبلیغاتاطلاعاتمجتمعهای تجاریبازاریابیفروشفازی
-
5.
نویسنده : امیدوار، رضا ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:لجستیکLogisticsروش دیمتلمدیریت زنجیره تأمین سبزشرکت پارس خودرودیمتل