-
1.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ طباطبایی جعفری، سیده فائزه ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 192 تا 215 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرقابت پذیریوفاداری مشتریکیفیت خدمات الکترونیک
-
2.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛ گلی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1397 - شماره 38 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 169 تا 184 )
کلیدواژه ها:دین اسلامدین داریبازاریابی سبز